karangan autobiografi aku sebuah kereta

Aku merupakan sebuah kereta yang diberi nama perodua axia. Tuliskan sebuah karangan yang bertajuk Aku Sebuah Kereta.


11 Contoh Karangan Upsr Terbaik Bahasa Melayu Malay Language Essay Kids Education

Aku merupakan sebuah kereta yang diberi nama Perodua Axia.

. Dengan empat layar a dipasang b pemuda c terpakai d Pemilik 4 setelah siap aku hantar ke kedai. Aku ialah sebuah kereta buatan Malaysia. Nama ku ialah Proton Wira.

Karangan Autobiografi Aku Sebuah Kereta Namaku Kancil. Aku dilahirkan di sebuah kilang seremban. Menulis tempat sesuatu barang itu dibuat bahanbahan yang.

Tubuh badanku direka khas untuk memenuhi cita rasa pengguna di Malaysia. Aku berasa gembira dan bangga mendapat tuan sepertinya. KARANGAN AUTOBIOGRAFI 2 CONTOH KARANGAN AUTOBIOGRAFI 2.

Disebuah kilang membuat kereta di Shah Alam. Autobiografi bermaksud riwayat hidup yang ditulis sendiri Menulis apa-apa sahaja sama ada benda itu bernyawa atau tidak tetapi cara penulisannya tergambar kepada pembaca seolah-olah hidup. A meletakkan b dipasang c seminggu d dilahirkan 2 Aku berwarna biru.

Stereng brek dan pemacu aku berfungsi sebagai alat mengawal kenderaan. Setelah siap diproses menjadi sebuah kereta aku dan rakan-rakan telah ditempatkan di bilik pameran kereta. Aku telah dihasilkan di salah sebuah syarikat kereta iaitu Syarikat EON.

Aku ialah sebuah kereta. Aku berasal dari Negara Matahari Terbit. Latihan karangan Autobiografi - Aku Sebuah Kereta.

Aku mempunyai badan stereng kerusi dan roda. Aku dilahirkan di kilang proton di shah alam. Aku Sebuah Kereta.

Contoh karangan aku sebuah kereta aku ialah sebuah kereta. Pendahuluan- latar belakang diri. Latihan Autobiografi 1 - Aku Sebuah Kereta.

Aku dilahirkan di kilang proton di Shah Alam. Aku dipanggil kain pelikat. Setelah siap kerja-kerja pemasangan aku telah dihantar ke selatan tanah air iaitu Negeri Johor Darul Takzim.

Isi-isi- dijual di. Aku dibuat daripada besi plastik getah dan kaca. Diperbuat daripada besi a kereta b Pemilik c seminggu d Badan 3 Badan ku.

KARANGAN AUTOBIOGRAFI AKU SEBUAH KERETA. Aku sebuah kereta Proton Waja. Setelah siap dipasang aku digelar basikal.

Aku bernama Proton Gen 2. Tubuh badanku direka khas untuk memenuhi cita rasa pengguna di Malaysia. Contoh Karangan - Aku Sebuah Kereta.

Setelah siap diproses menjadi sebuah kereta aku dan rakan-rakan telah ditempatkan di bilik pameran kereta. Aku dilahirkan di sebuah kilang kain yang terletak di Temerloh Pahang. Karangan Aku Sebuah Kereta - Karangan Autobiografi Flip Ebook Pages 1 6 Anyflip Anyflip - Cerita yang diambil oleh pengarang dapat berupa sebuah fakta atau sebuah pemikiran dari pengarang itu sendiri.

Aku dilahirkan di kilang proton di Shah Alam. Badanku berbentuk leper dan kebanyakan bahagian badan ku diperbuat daripada plastik. Live worksheets Malay Bahasa Melayu BM Karangan Latihan Autobiografi 1 - Aku Sebuah Kereta.

Bahasa Melayu BM Gradelevel. Aku akan dihantar ke salah sebuah kedai bersama-sama dengan sepuluh rakanku yang lain untuk dijual. Aku dibuat di sebuah kilang yang terletak di Kuala.

Aku sebuah kereta我是一辆车 Autobiografi Tulis sebuah karangan yang bertajuk Aku Sebuah Kereta. Aku dibuat di sebuah kilang di negara maju itu. Namun aku lebih dikenali sebagai Siwaja.

Aku dilahirkan di sebuah kilang kereta di Shah Alam Selangor. Aku mempunyai badan stereng kerusi dan roda. Kemudian aku bersama kain sejenis ku.

2 Isi 1 badan diperbuat daripada besi berwarna biru badan dipasang empat tayar. KARANGAN AUTOBIOGRAFI AKU SEBUAH KERETA Aku sebuah kereta. Antara kami akulah yang tercantik dan termahal kerana badanku dihiasi.

Stereng brek dan pemacu aku berfungsi sebagai alat mengawal kenderaan. Aku dimiliki oleh seorang pemuda yang bekerja sebagai pegawai di sebuah institusi kerajaan. Badanku terdiri daripada besi getah kaca dan plastik.

Blog Bahasa Cikgu Ruzila. Nama ini sangat sesuai dengan tubuhku yang agak kecil. Setelah siap aku dihantar ke kedai kereta.

Daripada besi dan getah. Aku dicipta untuk membolehkan manusia menonton berita cerita dan sebagainya. CONTOH-CONTOH KARANGAN AUTOBIOGRAFI Aku Sebuah Kereta.

Contoh autobiografi lengkap dengan pengertian isi tujuan cara menulis struktur dan tips menulis contoh karangan tidak. Tubuh badanku direka khas untuk memenuhi cita rasa pengguna di Malaysia. Tulis sebuah karangan autobiografi yang bertajuk Aku Sebatang Raket Badminton.

Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terkenal di IcelandNama aku ialah lamborghini gallardoAku dilahirkan bersama ramai kawanBadanku berwarna kuningBadanku dibuat daripada besi dan keluliSelepas dibuat aku dinilai dari segi kualiti. Aku dan kawan-kawanku yang lain ditempatkan di sebuah bilik di kilang itu sementara menunggu untuk dipasarkan. Aku ialah sebuah kereta buatan Malaysia.

Karangan UPSR - Autobiografi - Aku Sebuah Kereta. 1 Pendahuluan Aku sebuah kereta Nama Proton Wira dilahirkan kilang membuat kereta Shah Alam. APA ITU KARANGAN AUTOBIOGRAFI.

Setelah siap diproses menjadi sebuah kereta aku dan rakan-rakan telah. Aku dibuat daripada besi plastik getah dan kaca. Bagaimanapun mereka sering menggunakan aku untuk berhibur.

Aku dilahirkan di kilang proton di Shah Alam. Aku dilahirkan di sebuah kilang di Shah Alam Selangor. Karangan Autobiografi Aku Sebuah Kereta - Contoh Karangan Diri Saya Tahun 1 - Aku ialah sebuah kereta buatan malaysia.

Aku dilahirkan di sebuah kilang di Shah Alam pada tahun 2010. Aku sebuah keretaNama aku Proton ExoraAku dilahirkan di sebuah kilang di Tanjung MalimPerak. AUTOBIOGRAFI AKU SEBUAH KAPAL TERBANG.

CONTOH KARANGAN TIDAK BERFORMAT. Aku dilahirkan di sebuah kilang televisyen Panasonic di Shah Alam. Aku dibuat daripada bahan-bahan yang berkualiti dan kukuh supaya aku tahan dan selesa dipakai.

Setelah siap dipasangaku dibawa ke Shah AlamAku dihantar. Setelah aku dibuat sempurna aku diletakkan di dalam kotak kecil yang cantik dan berwarna warni. Badanku bewarna merah hatiPada badan aku terdapat logamcermintayar dan enjinDi dalam badanku juga terdapat tempat duduksterenmeter dan penyaman udaraAku bergerak menggunakan petrol.

Badanku dicat dengan warna hijau. Badan aku dibuat daripada besi. 1 Aku sebuah kereta.


Pin On Bm

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel